17 Ιουλίου 2009

Καλωσόρισμα

Αγαπητοί αναγνώστες,
ευχαριστώ που επισκεφτήκατε τον χώρο αυτό. Θα ήθελα να σας μιλήσω κατ αρχήν για το λόγο που δημιούργησα το ιστολόγιο αυτό. Πιστεύω πως διαβάζοντας απλά τον τίτλο του ιστολογίου δεν θα είναι δύσκολο να μαντέψετε!
Ο σημαντικότερος λοιπόν λόγος είναι η αγάπη μου για τα βιβλία. Μου αρέσει πολυ να διαβάζω και κυρίως λογοτεχνία. Δεν ξέρω πότε ακριβώς κατάλαβα οτι μου αρέσει πολύ η ανάγνωση αλλά ξέρω πως τα τελευταία χρόνια και κυρίως με την εισοδό μου στο πανεπιστήμιο , έχω διαβάσει πολλά. Νωρίτερα δίαβαζα και πάλι αλλα όχι με τον ίδιο ρυθμό.
Πλέον διαβάζω απο ένα βιβλίο την εβδομάδα.
Διάλεξα να δημοσιεύσω το ιστολόγιο μου την εποχή αυτή για δύο λόγους. Πρώτον γιατί αυτή την περίοδο μου έχει γίνει έντονη η επιθυμία να γράφω. Κάθομαι μπροστα στον υπολογιστή και γράφω οτιδήποτε μου έρθει στο κεφάλι. Μπορεί να είναι φανταστικές ιστορίες, μπορεί να είναι διάλογοι, οτιδήποτε. Αρχίζω να σκέφτομαι σοβαρά το γεγονός συγγραφής κάποιου βιβλίου. Βέβαια ακόμα προσπαθώ να πλάσω στο μυαλό μου την ιστορία του. Έχω βρει την κεντρική ιδέα αλλα μέχρι να καταλήξω θα μου πάρει πολύ. Δεν βιάζομαι...όποτε το κάνω...αν τελικά το κάνω.
Ο δεύτερος λόγος είναι το καλοκαίρι. Σίγουρα όλοι μας την εποχή αυτή έχουμε λίγο περισσότερο χρόνο για ένα βιβλίο. Οι πωλήσεις των βιβλίων αναβαίνουν κατακόρυφα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Θέλω μέσα από αυτό το ιστιολόγιο να μοιραστούμε ιδέες για τα βιβλία, να ανταλλάξουμε απόψεις, να κάνουμε προσωπικές κριτικές για εκείνα που έχουμε διαβάσει κατα καιρούς.
Σίγουρα δεν είμαι η μόνη που της αρέσει να γράφει, για να παίρνετε μέρος σε αυτές τις συζητήσεις σίγουρα αρέσει και σε εσάς. Μερικοί ίσως το βλέπετε πιο σοβαρά όπως κι εγώ. Πολύ θα ήθελα λοιπόν να ξέρω τι νιώθετε όλοι εσείς σκεφτόμενοι ένα βιβλίο.
Είμαι 22 χρονών. Φέτος τελειωσα τη γαλλικη φιλολογία και εργάζομαι ως καθηγήτρια. Πρόσφατα παρακολούθησα ένα διεθνές σεμινάριο που διοργάνωσε το τμήμα μου και αφορούσε στη λογοτεχνία και τον ρόλο της στο μάθημα για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Θα κλέισω με μια φράση που μου έμεινε παρακολουθώντας το σεμινάριο αυτό

'' Plus on lit, mieux on lit
mieux on lit, plus on s'epanouit "

που θα πει

"Όσο περισσότερο διαβάζουμε, τόσο καλύτερα διαβάζουμε
κι όσο καλύτερα διαβάζουμε, τόσο περισσότερο εξελισσόμαστε"

Υ.Γ - Πάρτε την πρωτοβουλία να σχολιάσετε ό,τι θέλετε εσεις
Μπορεί να ειναι η αγάπη σας για την ανάγνωση, μπορει να είναι το πάθος σας για τη συγγραφή, μπορεί το αγαπημένο σας βιβλίο, ή και η κριτική κάποιου που έχετε διαβάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...