16 Μαρτίου 2010

Εγώ θα λέω πως έζησα

12 σχόλια:

  1. Υπάρχει ένα ποίημα ενός ισπανού ποιητή, του Λουίς Θερνούδα, που λέει:
    "Εσύ που δικαιολογείς την ύπαρξή μου:
    Αν δεν σε γνωρίσω, δεν έχω ζήσει'
    Αν πεθάνω χωρίς να σε γνωρίσω, δεν πεθαίνω
    γιατί δεν σε έζησα."

    Καλή σου μέρα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Argy μου
    συμφωνώ απόλυτα με τον Θερνούδα!
    Αυτό ήθελα να αποτυπώσω κ εγώ μέσα από αυτούς τους λίγους στίχους!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/3/10 9:50 π.μ.

    όλα για λίγες στιγμές ευτυχίας...

    την καλημέρα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρκεί που τα έζησες!! Αυτό να το θυμάσαι μάτια μου!!! Αρκεί που τα έζησες όλα αυτά στο έπακρο και κατάφαρες να αγγίξεις την ευτυχία κάθε τόσο...

    Μου άρεσε τόσο πολύ που... (αχ!)

    "Μυστικά" φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μυστικό Μονοπάτι
    είναι τύχη κάτι τέτοιες στιγμές
    κι ακόμα κι αν κρατούν για λίγο
    εμείς θα πρέπει να νιώθουμε ευγνώμοσύνη!
    Γιατί όλα τα καλά -όπως λέει και ο λαός- κρατάνε λίγο!

    Τα φιλιά μου καλό μου κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @inmusiclost
    τη ζωή μας όλη για μια στιγμή ευτυχίας!
    τι να την κάνω μια μακρόχρονη άδεια ζωή αν δεν έχω στο τέλος να θυμάμαι έστω μια τόσο δα γλυκιά στιγμή;
    Ας τη ζήσω για μια μέρα κι έπειτα ας πεθάνω!
    Δε θα με νοιάζει...
    Θα έχω ζήσει!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι...Εζησες με το τιποτα μιας σκιας...:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τώρα αν ήξερες πόσο μα πόσο τα λόγια σου τα νιώθω και τα ζώ...πόσ χτυπά η καρδιά μου...πόσο...πόσο...

    Με σάρωσες με αυτό το ποίημα Νατάσσα μου! Να 'σαι καλά!

    Να έχεις μια καταπληκτική Νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο... να ξερες πόσο χρειάζεται ο καθένας μας μια ακόμη καρδιά να ακούει, όταν η δική του σταματά... δυό χείλη να καίνε τα δικά του... μια αγκαλιά να τον ζεσταίνει και να τον προστατεύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφηβε, όχι...
    ακριβώς με το αντίθετο έζησα...
    με το όλο που μου έδωσε το φως του έρωτα!
    ακόμα κι αν ήταν για λίγο...

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έσπερε μου,
    χαίρομαι που ένιωσες απόλυτα τα λόγια μου...
    και χαίρομαι επίσης που ζεις την ώρα αυτή κάτι τόσο δυνατό!


    Καλή σου Νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Prisoned Soul
    πάντα έχουμε ανάγκη να υπάρχει κάποιος δίπλα μας!
    να τον βλέπουμε, να τον ακούμε, να τον νιώθουμε, να τον αγγίζουμε...
    να τον αγαπάμε!
    όλα!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...