13 Απριλίου 2010

Μεσ'τις σκιές...

10 σχόλια:

  1. Να σταματήσεις το απαγορευμένο να αμαρτάνει; Γιατί να το κάνεις αυτό; Η αμαρτία είναι πολύ γλυκιά...άσε που τελείως δεν θα μπορούσες να του το απαγορεύσεις, αν και είναι καλό ένα μέτρο κάπου κάπου...

    Εγώ λέω να φας λωτούς και να ξεχάσεις πρόσκαιρα, να αφεθείς...ξέρεις τη γνώμη μου για τις σκιές...

    Τα φιλιά μου Νατάσσα μου. Να έχεις μια υπέροχη Νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Έσπερε μου
    λες ν'αφεθώ ελεύθερη και να γευτώ την αμαρτία;
    να μην προβάλλω αντίσταση και να παραδωθώ;
    είναι πράγματι μεγάλος πειρασμός...
    Άραγε θ'αντέξω;

    Καλό σου Νύχτα κ 'σένα!

    ΥΓ Το 'ξερα πως θα σ'αρέσουν Οι Σκιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο ποίημα Νατάσσα. Μου άρεσε πολύ έτσι όπως το έστησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Νυχτερινή μου Πένα
    σε ευχαριστώ πολύ!
    Να 'σαι καλά!

    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέσα στη ζωή είναι και οι αμαρτίες καλή μου!!!
    Μην τις αποφεύγεις και μην τις καταπατάς γιατί τότε πέρνουν δική τους μορφή και βούληση και σε κάνουν ό,τι θέλουν!!!
    Πολύ όμορφη η αλλαγή στο blog!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @sweet truth
    κι άλλοι μου το 'πανε αυτό!
    πως είναι γλυκιά η αμαρτία και πως θα πρέπει να τη ζήσω! έχει κι αυτή την ομορφιά της!
    μα αν μετά το μετανιώσω;
    μα από την άλλη, αν αποθημένο μείνει μέσα μου το οτι δεν την έζησα...
    Γεμάτη διλήμματα είναι η ζωή!

    Τα φιλιά μου και καλό σου βράδυ!
    Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/4/10 10:43 μ.μ.

    πανέμορφο και κρύβει αλήθειες !

    να είσαι καλά Νατάσσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @inmusiclost
    σε ευχαριστώ!
    πάντα με τον καλό σου λόγο!
    και συ να σαι πάντα καλά!

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτο το απαγορευμενο ειναι που ειναι τοσο ομορφο...
    δεν μπορω να σου πω τι να κανεις, μιας και ειμαι περιπου στα ιδια...
    Δε θες να ρισκαρεις γτ φοβασαι οτι θα πληγωσεις κ θα πληγωσεις..
    Αλλα αν δε δοκιμασεις?
    Ειδες? δε σου λεω τπτ καινουριο που να μη σκεφτηκες.....

    καλημερα νατασσα μου, ομορφο το ποιημα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ειρήνη μου
    καλημέρα και σε 'σένα!
    Είναι τα διλήμματα που έχουν μια άγρια ομορφιά πολλές φορές!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...