5 Μαρτίου 2011

Όταν αγαπάς είναι για πάντα – Μαρία Τζιρίτα


Μπορεί να έχω εξαφανιστεί. Μπορεί να λέω πως δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με τίποτα άλλο, παρά μόνο με τη συγγραφή του δικού μου μυθιστορήματος.
Πιστέψτε με όμως, δεν υπήρχε περίπτωση να μην αφιερώσω έστω και λίγο χρόνο προκειμένου να διαβάσω το νέο βιβλίο της αγαπητής μου Μαρίας. Όταν έχεις διαβάσει όλα τα βιβλία ενός συγγραφέα και μέσα από αυτά τον έχεις «γνωρίσει», τον έχεις αγαπήσει, σε έχει κάνει να νιώσεις και να ταξιδέψεις χάρη στις δικές του λέξεις, είναι αδύνατον να σταματήσεις να θέλεις να κάνεις ακόμη ένα ταξίδι…
Και γι’άλλη μια φορά, το ταξίδι που μου χάρισε η Μαρία ήταν μαγικό. Την ευχαριστώ λοιπόν!
«Όταν αγαπάς είναι για πάντα». Αυτός είναι ο τίτλος του νέου βιβλίου της Μαρίας . Κι όχι μόνο ο τίτλος, αλλά και μία από τις μεγαλύτερες αλήθειες που ισχύουν στη ζωή των ανθρώπων. Σίγουρα έχετε αγαπήσει. Σίγουρα έχετε αγαπήσει «πραγματικά». Ε λοιπόν τότε θα έχετε ήδη αντιληφθεί ότι αυτή  η αγάπη, η πραγματική, δεν σβήνει ποτέ από την καρδιά αυτού που τη νιώθει. Κι όταν λέω αγάπη, εννοώ αυτό το τόσο δυνατό συναίσθημα που μπορεί να νιώσει ο καθένας για διάφορους ανθρώπους στη ζωή του, για έναν άντρα, για μια γυναίκα, ένα φίλο ή μια φίλη, τον αδερφό ή τον γονιό.
Γι’αυτή την αγάπη μας μιλάει η Μαρία. Αυτή είναι η πρωταγωνίστρια του νέου της βιβλίου. Άλλοτε είναι ερωτική, άλλοτε φιλική, άλλοτε αδερφική ή μητρική. Μα πάντα αγάπη είναι…
Δυο κορίτσια, η Αφροδίτη και η Νίκη, από τα δέκα τους χρόνια μεγαλώνουν μαζί, αγαπιούνται και γίνονται αχώριστες φίλες. Τα χρόνια περνούν και είναι συνέχεια μαζί, ονειρεύονται, ερωτεύονται, σπουδάζουν, παντρεύονται, γίνονται μητέρες κι είναι πάντα η μία δίπλα στην άλλη! Αχώριστες! Ώσπου φτάνει μια μέρα που δικά τους μυστικά έρχονται ξαφνικά να αποκαλυφθούν και να διαλύσουν τη φιλία κ την αγάπη που έτρεφε η μία για την άλλη. Οι ζωές τους ανατρέπονται και όλα αλλάζουν. Οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω τους είναι εκεί για να συμβάλλουν κι αυτοί με το δικό τους τρόπο στην εξέλιξη αυτής της πορείας. Μια σειρά από λάθη αλλάζει ολοκληρωτικά τη ζωή τους.
Κι όμως, παρά του ότι είναι χώρια, συνεχίζουν να σκέφτονται η μία την άλλη. Η αφορμή για την επανασύνδεσή τους θα είναι και πάλι η αγάπη. Η μητρική αγάπη. Κι όταν θα βρεθούν ξανά από κοντά, θα είναι σαν να μην πέρασαν ούτε ένα λεπτό χώρια.
Το μυθιστόρημα της Μαρίας είναι γεμάτο ανατροπές. Εκεί που νομίζεις ότι κάτι έχει τελειώσει κι όλα είναι εντάξει, εκεί ξαφνικά γίνεται κάτι άλλο και όλα αναποδογυρίζουν. Αυτό κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη που συνεχώς διψά να μάθει ποια θα είναι η συνέχεια. Φυσικά δε θα σας αποκαλύψω καμία λεπτομέρεια, αφού έτσι θα χαθεί η μαγεία της αποκάλυψης. Διαβάστε το! Ούτε που θα καταλάβατε πως πέρασε η ώρα!
Εγώ πάντως, διαβάζοντάς το, όπως και με όλα τα βιβλία της Μαρίας, γέμισα με σκέψεις για τη ζωή και τις σχέσεις των ανθρώπων. Αυτό πετυχαίνει πάντα η συγγραφέας. Όλα της τα βιβλία είναι τόσο πραγματικά, τόσο αληθινά που νομίζεις πως είσαι μέρος της εκάστοτε ιστορίας. Βλέπεις τι θα μπορούσες να κάνεις εσύ, αν σου συνέβαινε κάτι παρόμοιο με όσα συνέβησαν στους πρωταγωνιστές. Νομίζω πως σε αυτό συμβάλλει πολύ το γεγονός ότι η συγγραφέας έχει σπουδάσει ψυχολογία. Όλα όσα συμβαίνουν μέσα στο βιβλίο επηρεάζουν άμεσα την ψυχολογία των ηρώων και η Μαρία μπορεί τόσο εύκολα να αποκρυπτογραφεί την εσωτερική τους διάθεση που μοιάζει τρομερό!
Εμένα αυτό το βιβλίο με συγκίνησε ακόμη περισσότερα και για έναν ακόμα λόγο. Ο λόγος αυτός είναι η μία εκ των δύο κεντρικών ηρωίδων, η Αφροδίτη! Δε ξέρω, μα καθώς διάβαζα αυτά που αφορούσαν σε αυτή τη γυναίκα, νόμιζα πως διάβαζα πράγματα για μένα. Ο τρόπος που σκεφτόταν, που συμπεριφερόταν ήταν ίδιος με τον δικό μου! Ήταν τρομερή η ομοιότητα! Την Αφροδίτη την ένιωσα απόλυτα και την αγάπησα πολύ!
Ελπίζω να μη σας κούρασα φίλοι μου! Σας εύχομαι καλή ανάγνωση και καλά Κούλουμα! Να περάσετε όλοι σας όμορφα!
Κι εσύ Μαράκι συνέχισε να γράφεις και να μιλάς στην καρδιά μας! Περιμένουμε μια παρουσίαση σου να τα πούμε!
Φιλιά!

Απόσπασμα του βιβλίου θα βρείτε εδώ

Το βίντεο του βιβλίου

9 σχόλια:

  1. Είναι η επόμενη ανάγνωση που θα κάνω....αλλά επειδή ξέρω το ύφος του γραψίματος της Μαρίας,πιστεύω πως θα είναι ποοοοολύ καλό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.

    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου Νατάσσα, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το αφιέρωμα και χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο! Η παρουσίαση θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα 14/3 στις 7 μ.μ. στον Ελευθερουδάκη Πανεπιστημίου. Επιβεβαίωσέ μου αν θα είσαι εκεί κοντά μου, γιατί αν είσαι, θα ήθελα πολύ να πεις δυο κουβέντες για το βιβλίο....αν το θες φυσικά!
    Περιμένω νέα σου στο μέιλ μου, φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Nandia
    είναι πραγματικά πολύ καλό! Διάβασέ το και δε θα χάσεις! Για άλλη μια φορά η Μαρία "έγραψε"!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Skroutzako μου,
    η Μαρία γίνεται όλο και καλύτερη! Μην το χάσεις λοιπόν!

    Φιλιά κ να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μαράκι μου,
    σε ευχαριστώ πολύ! Με μεγάλη μου χαρά να είμαι εκεί κ να πω όλα όσα ένιωσα κ σκέφτηκα διαβάζοντας το νέο σου βιβλίο! Τιμή μου!

    Σε φιλώ γλυκιά μου!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nikoleta Noulelli8/3/11 8:43 μ.μ.

    Το βιβλίο είναι το κάτι άλλο! Αν ξεκινήσεις να το διαβάζεις δεν μπορείς να το αφήσεις απο τα χερια σου, παρα μόνο όταν το τελειώσεις! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Nikoleta μου
    είναι πράγματι πολύ καλό! Αξίζει να το διαβάσεις κάποιος αφού μιλάει για την αγάπη! Την αγάπη την παντοτινή!

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα, Νατάσα μου, όντως είναι ένα απο τα ωραιότερα βιβλία που έχω διαβάσει...η μεγάλη αγάπη και το δέσιμο των δυο ηρωίδων μου θύμισε τη δική μου πιο αγαπημένη φίλη που δυστυχώς εδώ και κάποιους μήνες μετακόμισε στη γειτονιά των αγγέλων..!!! Όσο κι αν λένε πως ο χρόνος γιατρεύει, για μένα όσο περνά ο καιρός νιώθω την απώλεια πιο έντονη....
    νασαι καλά, φιλιά πολλά
    Σμαραγδένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μου αυτό που σκέφτηκες...
Σε ακούω...